czwartek, 30 maja 2013

Truskawkowe ciacho

Nareszcie są! TRUSKAWKI! Najsmaczniejsze co może być!Niestety jeszcze nie moje bo słońce jak na razie nie chce współpracować z moimi sadzonkami ... Truskawki są kupne od Pani z bazarku :) A ciasto najłatwiejsze pod słońcem. Znalazłam je tutaj i pozwoliłam sobie na publikacje u mnie :)


Składniki:
  • 300 g mąki
  • 200 g cukru pudru
  • 250 g margaryny
  • 4 jajka
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 0,5 kg truskawek (bądź więcej ;) )
    
     Margarynę miksujemy z cukrem pudrem na gładką masę i dodajemy po kolei jajka ciągle miksując. Następnie dodajemy mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia. Dodajemy ją stopniowo aby dobrze nam się wymieszało całe ciasto. I włala ... :)
 

     Wylewamy ciasto do blachy wyłożonej folią. Posypujemy truskawkami i wkładamy do piekarnika rozgrzanego do 180°C na ok. 40 minut. Wyciągamy, studzimy i posypujemy cukrem pudrem. Pyszności! SMACZNEGO !


2 komentarze:

  1. Pyszne! Uwielbiam ciasta z truskawkami, takie letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie ciasta a z truskawkami to już w ogóle :))Ja jeszcze nie kupiłam w tym roku :( miałam w sobotę, ale lało u nas jak z cebra i nic z truskawek nie wyszło :((

    OdpowiedzUsuń